Handelsbetingelser

Kontakt:

Tine Refsgaard
Mobil 31 42 43 30
Mail: tinerefsgaard@gmail.com

Virksomhedsoplysninger:
Firma:
Tine Refsgaard
Musik Ord Billeder – herefter MOB
Hjemhørende DK 4330 Hvalsø, Lejre
Danmark

CVR 27100007

Lovgivning:
For MOB gælder Dansk Lov

Priser & betaling
Alle priser i DKK excl. moms som følger:
Unika tillægges 5 % moms
Reproduktioner tillægges 25% moms (Plakater, postkort, reproduktioner, videresalg)

Betalingsform
Der kan betales med VISA i webshoppen

Levering
Alle priser er exclussiv levering

Ved almindelig bestilling afsendes varen snarest muligt
Normalvis inden for 2 hverdage.

Ønskes hurtig levering: Ring 31 42 43 30 inden du bestiller.

Ekspres-levering:
For leveringer på Sjælland kan på visse dage aftales personlig ekspres-levering.
Pris for ekspreslevering: 5 kr inkl. moms pr. km. (der afregnes for en vej).
Startadresse: Smedeholmen 13, 4330 Hvalsø.
Eksempel: Levering til Trianglen Østerbro = 311 kr inkl moms.

Ansvar:
Alle varer pakkes beskyttende inden forsendelse med pakkepost.

Fortrydelse:
Fortrydelse skal ske inden 14 dage fra modtagelse. Kunden må gerne hænge eksempelvis et billede på væggen i 10 dage, og herefter fortryde.

Ved returnering af varer betaler køber forsendelse.

Kunden skal give skriftlig besked om fortrydelsen, inden fristen udløber på mail: tinerefsgaard@gmail.com

Kunden kan ikke fortryde et køb ved at nægte at afhente eller modtage varen, når den kommer.

Hvis kunden nægter at modtage varen, er MOB ikke forpligtet til at tilbagebetale pengene til kunden.

Indtil MOB har modtaget kundens skriftlige meddelelse om fortrydelse, returneres beløbet ikke.
Heller ikke selvom en uafhentet vare er leveret tilbage til virksomheden.

Det er tilstrækkeligt, at beskeden er sendt inden udløbet af fristen.
Også selvom virksomheden først modtager den efter fristen.

Hvis kunden har skrevet en fortrydelseserklæring til tinerefsgaard@gmail.com skal MOB straks sende en mail med en bekræftelse på, at beskeden er modtaget.

Kunden skal returnere varen senest 14 dage efter, der er givet besked til virksomheden om fortrydelse. Kunden skal kunne dokumentere, at varen er returneret.

Kunden bærer risikoen for varens værdiforringelse, fx som følge af skader eller brug i den periode, kunden har den i sin varetægt. Kunden skal derfor erstatte en eventuel værdiforringelse over for virksomheden, hvis varen skal sendes retur.
Der skelnes mellem beskadiget ramme og beskadiget maleri:
Værdiforringelse malerier: overfladiske ridser 50%. Markante ridser 75%. Huller i lærreder 100% af prisen.
Beskadigede rammer: 10 %

Kunden mister ikke sin fortrydelsesret, selvom varen er blevet beskadiget.

Kundedata:
Kundedata gives ikke videre til trediepart.

Klage:
Ønsker du at indberette klage vedrørende dit køb, så ring 31 42 43 30.
Tag et billede som kan illustrere klagen og send til: tinerefsgaard@gmail.com

Ændring af handelsbetingelser:
Ændringer af handelsbetingelser kan ske ensidigt og træde i kraft med øjeblikkelig varsel.